_

چشم انداز و ماموریت تکتا

بیانیه چشم‌انداز تکتا

چشم‌انداز تکتا

شرکت تحقيق و توليد وسايل الکترونيک “تکتا” با رویکردی نوین و بازاندیشی در نیازهای جامعه مدرن از طریق پرداختن به پژوهش، نوآوری و فناوری‌های پیشرفته، در پیِ تکوین و تشکیل آینده‌ای مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد رشد و توسعه منطقه‌ای است.

در قالب این چشم انداز تکتا برای ایجاد فضایی موثر در راستای اشاعه فرهنگ کارآفرینی فناورانه و اقتصاد مبتنی بر نوآوری در جامعه فعالیت می‌کند؛ محیطی که نخبگان علمی و صنعتی توانمندی خود را برای توسعه کسب و کارهای فناورانه، یادگیری، کارهای گروهی و تجارت به‌کار گیرند.

شرکت تکتا، مهد تکامل تلوزیون تعاملی تلوبیون در نظر دارد با گسترش این رسانه به فرهنگ ایرانی ادای دین کند.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت تکتا در چشم‌انداز 10 ساله عبارت است از:

  • مجموعه‌ای غنی از شرکت‌های نوپا توانمند و پویا با ظرفیت‌های فنی بالا و منحصر به فرد؛
  • محیطی جذاب برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی؛
  • هم‌افزایی روابط با نهادها و سازمان‌ها و ذی نفعان محلی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی؛
  • جلب مشارکت شتاب دهنده‌های فعال در حوزه کسب‌وکارهای فناورانه؛
  • توسعه فضاهای کاری مشتمل بر معماری با کیفیت بالا و الهام بخش برای پرورش خلاقیت؛
  • ایجاد فضای آموزشی پویا برای پرورش دانش‌پژوهان و کارآفرینان فردا در راستای مشارکت بیشتر نیروهای متخصص و متعهد در صحنه توسعه اقتصادی کشور.
  • تقویت سطح رفاه کارکنان
بیانیه ماموریت تکتا

بیانیه ماموریت تکتا

شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک تکتا که از ابتدای فعالیت‌های خود با تولید تجهیزات مورد نیاز این سازمان به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، همواره در اشاعه دانشی که در حوزه فناوری به دست آورده کوتاهی نکرده است. ازین پس نیز ارائه یافته‌های علمی خود در قالب دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های فناوری الکترونیک را به عنوان یکی از ماموریت‌های فطری خود می‌داند.

یکی از نیازهای رسانه ملی کشور تولید تجهیزات مبنی بر ارائه خدمات به کشور است؛ شرکت تکتا حامی و یار دیرین سازمان این مهم را وظیفه همیشگی خود می‌داند تا در ادامه راه نیز سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را همراهی کند و در تولید، تجهیز، نگهداری تجهیزات و سایر خدمات این سازمان را یاری رساند.

 

در پنچمین دهه فعالیت‌های خود، شرکت تکتا در کنار تولیدات تجهیزات الکترونیک و مخابراتی توانسته گام را فراتر بگذارد و در عصری که محتوا با فناوری‌های تولید و انتقال رسانه در هم آمیخته است، وارد حوزه محتوای دیجیتال شده است. در همین راستا به دلیل مدیریت کارآمد شرکت تکتا در فرازوفرودها، مدیریت تلویزیون تعاملی تلوبیون به تکتا واگذار شده است.

در ادامه به مهم‌ترین ماموریت‌های شرکت تکتا در طول چندسال آتی می‌پردازیم:

  • عرضه به‌روزترین تجهیزات الکترونیک در حوزه فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی