تلوبیون: نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و
آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران

با توجه پیشینه قوی و غنی شرکت تکتا، در چهل‌وپنجمین سال فعالیت این شرکت، مدیریت تلویزیون تعاملی تلوبیون به عهده این شرکت گذاشته شد. تلوبیون نخستین سرویس ایرانی IPTV به حساب می‌آید که علاوه‌بر پخش زنده رویدادهای ورزشی خارج از کنداکتور شبکه‌های ورزشی سیما، آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران را در اختیار بینندگان محترم قرار می‌دهد.

تلوبیون:

تلویزیون تعاملی تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به استـقبال روز افزون مخـاطبان، امروز به یکی از بزرگترین رسانه‌های دیجیتالی فارسی زبان تبدیل شده است.

این سرویس در نسخه‌های وبسایت، نرم‌افزار Android و iOS به ارائه خدمات می‌پردازد و در لحظه محتوای خود را با منبع اصلی آن که همان تلوزیون است، به‌روزرسانی می‌کند. در این پلتفرم آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم، آرشیو کامل برنامه‌های جذاب تلویزیونی، آرشیو تمام سریال‌های پخش شده از تلویزیون، و دسترسی به بخش ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان و آموزشی امکان پذیر است.

 

تلوبیون امکان ذخیره‌سازی تمام برنامه‌ها را با ۳ کیفیت و حجم متفاوت، امکان جست‌وجوی برنامه‌‎های تلویزیونی بر اساس تقویم و شبکه پخش، امکان استفاده در تمام ساعات شبانه‌روز تنها از طریق اتصال به اینترنت را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. کاربران می‌توان با پشتیبانی کامل از زبان فارسی روی همه دستگاه‌ها از این IPTV بهره‌مند شوند.

جذاب‌ترین بخش برای مخاطبان و کاربران تلوبیون پخش زنده تلوزیونی است. در زمانی که کاربر دسترسی به تلوزیون ندارد میتواند در سایت یا نرم‌افزارها به بیش از ۸۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی به همراه آرشیو برنامه‌های بیش از ۳۰ شبکه دست پیدا کند.

تاکنون اپلیکیشن اندرویدِ تلوبیـون در مجموع ۱۶ میلیون نصب داشته و با توجه به رده‌بندی سایت Alexa استقبال کاربران و مراجعه به سایت تلوبیـون، این سرویس را در میان ۵ سایت پر بازدید ایران قرار گرفته است. با بررسی آمار روزانه بیش از یک و نیم میلیون کاربر یکتا از سراسر نقاط ایران و جهان به تلوزیون تعاملی تلوبیون مراجعه می‌کنند.

خدمات تلوبیون :

تلویزیون تعاملی تلوبیون آمادگی خود را برای تولید و پخش انواع محتوای صوتی و تصویری در غالب سریال، مینی‌سریال، فیلم، برنامه گفتگو محور و … اعلام می‌کند.